Sprawozdanie

Malaga 1 tydzień

2019

Pierwsze dni w Maladze właśnie za nami. Lot z Rainerem odbył się bez większych komplikacji, trochę turbulencji nad Francją dodało tylko emocji J. Na miejscu byliśmy punktualnie i osobisty szofer autokarem odwiózł nas do Inturjoven – schroniska młodzieżowego, w którym będziemy mieszkać i żywić się przez cały marzec.

Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu na Facebooku https://www.facebook.com/ZSP-2-Kwidzyn-Malaga-Wiosna-2019Erasmus-867204813625292/?modal=admin_todo_tour&notif_id=1551651108936539&notif_t=page_invite

W niedzielę pobudka była dość wczesna, śniadanie do 9:30, a potem już spotkanie organizacyjne
z nasza koordynatorką Mają. Podpisaliśmy stosowne dokumenty, wpłaciliśmy kaucję (miejmy nadzieję, że wróci w całości ;-) i oczywiście ruszyliśmy zwiedzić okolicę. Najpierw plaża… .pół godziny spacerkiem od naszego schroniska. Piękne słońce, błękitna woda w morzu i… .ciemny piasek na plaży. My i inni turyści w koszulkach na krótki rękaw, Hiszpanie w kurtkach … tutaj wciąż pora zimowa ;-)
Po lunchu otrzymaliśmy bilety autobusowe i już można było wyruszyć trochę dalej. Niedziela
w Maladze to czas pożegnania z karnawałem. Przepiękna parada przebierańców i główny bohater Karnawału w Maladze –n Sardynka – przeszli ulicami miasta na główna plażę miejska przy napisie MALAGUETA. Obejrzyjcie zdjęcia – było kolorowo, dowcipnie, inspirująco.

Dziś – w poniedziałek – pierwszy dzień w miejscach stażu. Rano elegancko, z pełną dokumentacją
i dzienniczkami stażu. Młodzież poznała swoich opiekunów, załogę, z którą będą współpracować podczas tego miesiąca, trasę do pracy i z powrotem. Zapoznała się z obowiązującym strojem, zakresem swoich obowiązków, udzielono instruktarzu stanowiskowego, zapoznano z przepisami bhp
i ppoż, pokazano obowiązujące zasady przy segregacji odpadów i zasady obowiązujące w pracy.